Verzend- en leveringsbeleid
Betaling:
Alle betalingen worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie. Als u betaalt via deze optie betaalt u vooraf via internetbankieren vanaf uw eigen bank. De betaling is vrijwel direct bij ons binnen zodat we snel tot verzending over kunnen gaan. Volg bij de betaling de stappen van iDEAL, u betaalt bij ons niets extra voor het gebruik van iDEAL.
Verzenden:
Bureau Flore verzendt alleen binnen Nederland. De pakketten worden verzonden via PostNL.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste verzendadres in te voeren. Eventuele extra verzendkosten of het zoek raken van het pakket van verkeerde gegevens worden verhaald op de klant.
De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt. Eventuele extra verzendkosten worden betaald door de klant.
Levertijd:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Retourbeleid:
Volgens het Europees recht heeft u tot en met 14 dagen na datum van ontvangst recht op het herroepingsrecht. Alleen de persoon die de aankoop heeft volbracht, kan een retour aanvragen. U kunt (een deel) van uw bestelling retourneren via de volgende stappen:
STAP 1: Pak de retour items zorgvuldig in en noteer duidelijk uw NAAM, het ORDERNUMMER en welke artikelen retour gaan. Zonder deze gegevens kan een retour niet worden verwerkt.
STAP 2: Label en frankeer het pakket via PostNL online en lever het pakket af op een PostNL service punt.
Retour adres:
Bureau Flore
Maliesingel 16a
3581 BD Utrecht
STAP 3: De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij u. Bewaar het verzendbewijs en trackingsgegevens goed en net zo lang tot het retour verwerkt is.
STAP 4:
Een retour wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen verwerkt. De terugbetaling geschiedt indien een retour in goede staat is ontvangen en geschiedt op de bron van betaling. Bureau Flore heeft geen toegang tot de volledige betalingsgegevens van de klant, de terugbetaling is een geautomatiseerd proces.
De kosten van retour zijn voor rekening van de klant. De klant is verantwoordelijk voor dat het pakket retour komt. Bij het eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met PostNL. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst.
Een retour wordt goedgekeurd indien het product onbeschadigd is. Indien een boek een beschadiging heeft of duidelijk gebruikt is, wordt deze NIET retour genomen.
Er wordt gewacht met terugbetaling tot de retourzending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen verwerkt.